Další informačka o mě osobě :P

03.02.2015 20:44
Háďátka!

Vítá Vás tu Vaše "milovaná" adminka! 

Jmenuji se Karolína přátelé mi říkají Kájuš, Káá... Je mi celkem jedno co si vyberete ;) Jsem stará! * anoooo, usmívá se ďábelsky mé druhé JÁ* --> Tudíž je mi skoro 18 let. Navštěvuji SOŠ a SOU Lanškroun, že by mě to tu zrovna bavilo.. to se říci nedá, ale něco vystudovat musím :P Baví mě číst, psát, povídat si s přátely, vyvádět různé bláznoviny, i když z toho jsem už doufám vyrostla xD Miluju dobře napsanou knížku.. Mezi mé oblíbené žánry patří fantasy a sci-fi. Co se autorů týče tak to už je horší.. Čeští autoři napíšou tak jak by se mi to líbilo, takže se uchyluji spíš k těm zahraníčním a mezi ně patří např. J. K. Rowling (naprostá 1!! ), Alexandra Ivy nebo Raven Hartová ( doufám, že to píšu dobře). Co se hudby týče, mezi mé oblíbence patří : Evanesence, Nightwish, Example, Retore, Adele, David Guetta, Linkin Park, Muse, Paramore, Nicky Romero, Defro, Lil Seint ( i když se občas chová.. * no comment* ), Lykke Li, Otto Knows, Ellie Goulding, Skrillex, Swedish House Mafia, Enya, Gatto, Ektor, Wohnout, Kabát, Tři Sestry, Morčata na útěku a mnoho, mnoho dalších. Miluju čokoládu, ale jahody možná ještě více! Jak neobvyklé... :) * mňam * Ale to odbočuji od tématu * což se jí stává velice často!!*

 

Doufám, má milovaná háďátka, že zde na tomto blogu najdete útěchu stejně jako ji tu budu hledat já.. a budu zde ventilovat své myšlenky, sny i přání..

Přidat komentář

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek