Kdo vlastně jsem ?

31.01.2015 00:25

Kdo vlastně jsem ? 

Ahojky.. Jelikož mě ještě neznáte.. tk Vám sem vkládám menší řetězáček, kde se podle mě dozvíte dost faktů o mě.. ale nikomu nebráním v tom aby mě kontaktoval na mé e-mailové adrese (B.Kajusx3@gmail.com) nebo na mém osobním FB www.facebook.com/xKajusKa . Doufám, že se Vám zde bude líbit a oblíbíte si mé povídky, a nebo mě věční kecání o ničem.. jo tím jsem pověstná :P Ale teď už k tomu podstatnému.

                                                                                            Viva la Chaos, Nelíí

 

1.Celé jméno: Kájušíí Prewett
2.Přezdívky:Itíí, Nelíí
3. Narozeniny: 21. dubna
4. Místo narození: Rychnov nad Kněžnou
5. Znak zvěrokruhu: Býk
6. Pohlaví: Žena
7. Třída: No přece ta moje :3
8. Škola: SOŠ a SOU Lanškroun 
9. Funkce: Studentka, že by?
10. Město: Kvikálkov
11. Celé nick jméno: Nelíí
12. Barva vlasů: Černo-hnědá
13. Délka vlasů: Do půlky zad :)
14. Barva Očí: Modroučká ;)
15. Hlavní rys: úsměv
16. Výška: 156cm
17. Jizvy: Jsou.. a nejsem na ně hrdá.
18. Brýle: Na čtenííí
19. Piercing: Nene
20. Tetování: Zatím né? Ale třeba jednou..
21. Pravák nebo levák: Pravák
 
MOJE "POPRVÉ"
22. Můj první nejlepší přítel: Klárka :)
24. První sport kterému jsem se věnovala: Basketbal..
25. První domácí zvíře: Morčátko :)
26. První dovolená: Ukrajina ;)
27. První koncert: Kabáááti v HK
28. První láska: Ash - Pokemoni..^^
 
OBLÍBENÉ
29. Film: Scary Movieeee, Agent v Sukni ..
30. TV pořad: The Simpsons, Jste to co jíte, Ano šéfe..
31. Barvy: Černá, fialová, modrá, stříbrná, krvavě rudá a možná i zlatá :)
32. Rapper: Killaz, S-CORE, Gatto, Ektor
33. Skupina: Nightwish, Evanesence, Kabát, Wohnout, Morčata na útěku atd..
34. Písnička: While Your Lips Are Still Red, Nemo, Proč ?, Twilight, Slova pro princeznu.. 
35. Přítel/kyně:Anooo
36. Sladkost: Čokoláda !! zmrzlina :)
37. Sport: Hokej? :P Kometá :3
38. Restaurace: Nevím :)
39. Oblečení: Tričko / Tílko, mikina, legíny, šátek / šála ..
40. Obchod: všechny :) kde mě baví nakupovat a nejsou tam debilní lidi a prodavačky většinou :P
41. Předmět ve škole: Přestávka :P
42. Zvíře: Pejsek :)
43. Knížka: Harry Potter, Stmívání, Upíří deníky atd.. :)
44. Časopis: Nečtu :)
45. Boty: Teniskýýý ;)
 
PRÁVĚ TEĎ
46. Pocit:Boží nálada.. už chybí jen ON
47. Potřeba: CenzurQa :P
48. Jsem s: Plyšáčkem a noťáskem 
49. Jím: Pizza ( domácí.. mňam! :3)
50. Piju: Horká čokoláda
51. Dělám: Vyplňuju dotazník, papám a koukám na TV :)
52. Online: FB, Konoha, Hokage, Youtube, Shirai, Tenrai, TS :)
53. Poslouchám: Wohnout - Svaz českých Bohémů
54. Myslím na: Něj :*
55. Chci: Jeho :*
56. Koukám na: Noťáska :'D
57. Mám na sobě: černé šaty po kolena :)
 
BUDOUCNOST
58. Děti: 2 :P
59. Svatba: S Petíkem :P 
60. Místo, kde chci žít: Jedno, kde to bude hlavně, když bude se mnou :)
61. Auto: Je mi to v celku jedno. :)
 
UŽ JSI...
77. Políbila cizího člověka: Ne ;)
78. Pila alkohol: Ano …
79. Kouřila: Ano. :)
80. Utekla z domu: Už víckrát.. a důvod není hezký :)
81. Něco si zlomila: Ano :)
82. Chodila s klukem: Ano
83. Zlomila někomu srdce: Ano...
84. Pohádala se s někým: Ano..
85. Plakala, když někdo umřel: Ano..
86. Plakala ve škole: Ano..
87. Někoho zabila: Ano..morče.. aspoň jsem si to myslela.. ale ono nakonec umřelo přirozenou smrtí .. Ať mu je zem lehká :')
88. Zamilovala se: Ano..
 
VĚŘÍM V...
89. Bůh: Ne..
90. Zázraky: Ano..
91. Láska na první pohled:Ano..
92. Duchové: Ano..
93. Mimozemšťani:Ano..
94. Druhé já: Mám ho.. Takže, Ano..
95. Nebe: Ano..
96. Peklo: Ano..
97.Andělé: Ano..
98. Polibek na prvním rande: S ním určitě i víc než polibek. :))
99. Horoskopy: Ne... :P
 
100. Je tu někdo, koho bys chtěla, ale víš, že ho mít nemůžeš: Já ho mám.. ale momentálně nemůže být se mnou a podržet mě nad vodou :( .. chybí mi..
 

Diskusní téma: Kdo vlastně jsem ?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek